بچه مسجدی های کانون نورالرضا عنبرآباد میلاد امام رضا (ع) را جشن گرفتند

محمد مهدوی فر گفت: در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) جشن بزرگ ضامن آهو برگزار شد.

«محمد مهدوی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) جشن بزرگ ضامن آهو برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: این جشن باشکوه با حضور پر شور اهالی روستا همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

 

وی بیان کرد: مولودی خوانی، سخنرانی در خصوص کرامات امام رضا (ع) و مسابقه پرسش و پاسخ بخشی از ویژه برنامه های جشن ضامن آهو بود.

 

مهدوی ابراز کرد: البته با همت بچه مسجدی های کانون جشن های دهه کرامت را در ۲ روستای همجوار نیز برگزار کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: در کنار برگزاری جشن های دهه کرامت ایستگاه های صلواتی نیز برپا شد و در این ایستگاه ها با شربت و شیرینی از عاشقان امام رئوف پذیرایی شده و همچنین پشت ماشین نویسی با محتوای میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) انجام شد.

 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت، برگزاری دوره های مشاوره خانواده ویژه همسران بود که با محوریت آموزش سبک زندگی اسلامی برگزار شد.

 

مهدوی اضافه کرد: همچنین مسابقه نقاشی برای گروه سنی کودکان برگزار شده و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد عنوان کرد: علاوه بر این در دهه کرامت طرح کمک مومنانه با اولویت کمک به خانواده های نیازمند محله مسجد اجرا شد.

 

وی در خاتمه یادآور شد: از سایر برنامه های این دهه مبارک، اجرای طرح قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) بود که هم زمان با شب میلاد این امام همام اجرا شد.

کد خبر 1184504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha