جاذبه معنوی امام رضا (ع) عقده‌ها و کینه‌ها را نقش بر آب می کند

رضایی کوچی گفت: جاذبه معنوی و پرتو شخصیت علمی و اخلاقی حضرت امام علی بن موسی (ع) تمامی این عقده‌ها، کینه‌ها و غرض‌ورزی‌ها را نقش بر آب کند.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «یکی از بزرگ ترین افتخارات و برخورداری‌های کشور ما، وجود مرقد مطهّر علی بن موسی الرّضا (ع) است»، گفت: حضرت امام رضا (ع) سمبل راستین مهربانی‌ها، عطوفت‌ها، سخاوت‌ها، صبر و از خود گذشتگی‌ها است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: مناظره‌ها و مباحث علمی این امام همام، همگان را به تحسین واداشته و آن حضرت با دانش و دانایی کامل خویش، عظمت و حقانیت مسیر نبوی و اجداد طاهرینشان را به اثبات رسانیده است.

 

وی بیان کرد: امروز معارف رضوی، مایه مباهات، شکوه ، بزرگی و منابع بسیار سترگی برای بهره‌وری‌های علمی و اعتقادی اسلام و جهان تشیع به شمار می‌آید.

 

رضایی کوچی با اشاره با محکوم کردن اهانت به ساحت امام رئوف (ع) با تولید یک فیلم اسفبار، عنوان کرد: ساخت این فیلم که توهینی به ساحت قدسی هشتمین پیشوای شیعیان جهان است را شدیدا محکوم می کنیم.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم جاذبه معنوی و پرتو شخصیت علمی و اخلاقی حضرت امام علی بن موسی (ع) تمامی این عقده‌ها، کینه‌ها و غرض‌ورزی‌ها را نقش بر آب کند و راه سعادت و نجات دنیوی و اخروی را فراروی همگان قرار دهد.

کد خبر 1184523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha