ایمنی سفر زائران اربعین به عنوان یک اصل دنبال شود

استاندار کرمان با تاکید بر اهتمام همه اعضای ستاد استانی اربعین حسینی در پیگیری امور زوار و پذیرایی از ایشان گفت: ایمنی سفر زائران اربعین به عنوان یک اصل دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، شنبه(۲۱ خرداد) در نشست ستاد استانی اربعین با بیان اینکه کار برای اربعین، دلی است نه اداری و سیستمی؛ ایمنی سفر زائران را یک اصل دانست و متذکر شد: اما کارها را با سختگیری بیش از حد قفل نکنید‌.

 

 

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه در همه موارد مربوط به اربعین اعم از قیمت ها و اصول کار و... باید حرف واحد گفته شود؛ ادامه داد: حمل و نقل زوار با قطار حتماً پیگیری شود چون بسیار راحت و اولویت اول جابجایی زوار از طریق خط ریلی است.

 

 

وی بر استفاده از همه ظرفیت حمل و نقل برای اعزام زوار تاکید کرد و افزود: قیمت بلیط ها باید زودتر اعلام شود.

 

 

 

فداکار بر توجه به امورات مربوط به زوار خارجی که از استان کرمان عبور می کنند از جمله زوار پاکستانی و ارائه جمله خدمات بهداشتی به آنان نیز تاکید کرد و گفت: تعداد زیادی از آنان به زیارت مرقد حاج قاسم می آیند.

 

 

 

وی قرارگاه شهید کازرونی کرمان در اهواز را ظرفیت خوبی برای زوار اربعین دانست و گفت: باید ظرفیت هایی از جمله جیره غذایی و اورژانس و... دیده شود.

 

 

 

فداکار همچنین تولید محتواهای آموزشی از طریق صدا و سیما و شبکه های اجتماعی به ویژه آموزش های بهداشتی و تلفن های ضروری را مهم خواند.

 

 

 
وی تجهیز و خدمات رسانی مطلوب در موکب های ماهان و سیرجان را مهم عنوان کرد.

کد خبر 1184562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha