طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه به مناسبت میلاد امام رضا

حسنی خونسار،گفت: همزمان با دهه کرامت طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن میلاد امام هشتم شیعیان در دهه کرامت، اجرا می‌شود.

 معصومه حسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره  طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان همزمان با میلاد امام رضا (ع) اجرا می‌شود ،گفت:در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و بمناسبت هفته دهه کرامت عضویت در کتابخانه های استان از تاریخ ۲۱ خرداد لغایت ۳۱ خرداد ماه سالجاری رایگان است.

 

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، افزود: علاقه مندان با مراجعه به سامانه سامان به آدرس WWW.SAMANPL.IR و دریافت کد تخفیف می توانند به شبکه کتابخانه های عمومی کشور بپیوندند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: برای جهت شرکت در این طرح  از روش دریافت کد بدین شکل است که وارد سامانه  samanpl.ir  می شود و از صفحه اصلی قسمت دریافت کد مشخصات خود را وارد کرده و کد تخفیف بلافاصله برای وی پیامک خواهد شد، که مهلت استفاده از این کد تخفیف تا پایان خرداد ماه است.

 

حسنی خونسار تصریح کرد: در صورت مراجعه حضوری افراد به کتابخانه با در دست داشتن مدارک شناسایی و یک عکس ۴*۳برای اسکن همین مراحل برای دریافت کد انجام  خواهد شد.

 

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در پایان گفت: افراد بعد از عضویت  برای مدت یکسال می توانند  از خدمات کتابخانه های عمومی استان و حتی کشور بهرمند شوند.

کد خبر 1184589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha