۴۰ درصد بنزین یورو ۵ کشور درپالایشگاه نفت ستاره تولید می شود

جعفرپور با بیان اینکه اولین محموله های صادراتی بنزین در طول تاریخ ۱۰۰ ساله صنعت نفت از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس انجام شده است، گفت: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، ۴۰ درصد بنزین یورو ۵ کشور را تولید می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علیرضا جعفرپور » در آیین روز محیط زیست، از « پرویز هرمزی، محمد دهقانی، شکرالهی، حسن نژاد و رخش بها » به عنوان شهدای حوزه حفاظت از محیط زیست نام برد و اظهار کرد: این شهدای گرانقدر، نمونه بارز از خودگذشتگی بودند.

 

وی با بیان اینکه بهترین سوخت دنیا در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس تولید می شود، ابراز امیدواری کرد که این سوخت به بهترین نحو استفاده شود.

 

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از گروه های مردم نهاد خواست مجموعه شرکت نفت ستاره را در حفظ محیط زیست یاری دهند تا ما بتوان در کنار یکدیگر متناسب با منویات و خط مشی های حفاظت از محیط زیست، حرکت کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه شرکت ها باید به صورت مسئولانه در حفظ محیط زیست تلاش کنند و دیدگاه متفاوتی نسبت به حفاظت از محیط زیست داشته باشند، افزود: در رابطه با هوشمندانه و فناورانه بودن شعار امسال هر مطالعه یا حرکتی که صورت می گیرد برای حفاظت از محیط زیست بهتر است.

 

وی عنوان کرد: کشتی ها ممکن است با پهلوگیری در اسکله ها آلودگی هایی را به دریا وارد کنند، اما شرکت ما در صورتی که انحرافاتی صورت گیرد تلاش می کند،اصلاحات مطلوبی را انجام دهد.

 

مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس یادآور شد: اگر توسعه ای انجام می شود مبتنی بر توسعه پایدار باشد و بنابراین به عنوان مدیرعامل این شرکت خود را ملزم می دانم که متناسب با الگوهای حفاظت از محیط زیست به فعالیت خود ادامه دهیم.

 

وی بیان کرد: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس ۴۰ درصد بنزین یورو ۵ کشور را تولید می کند و خوشبختانه این بنزین به مراتب کیفیت بالایی دارد.

 

جعفرپور با بیان اینکه اولین محموله های صادراتی بنزین در طول تاریخ ۱۰۰ ساله صنعت نفت از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس انجام شد، گفت: دو هدف بزرگ پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس کاهش سوخت و ضایعات است و تلاش داریم با کمک پرسنل پالایشگاه این اهداف را محقق سازیم.

 

وی در پایان از اصحاب رسانه خواست در راستای اتفاقات مثبت و موثری که در حوزه سوخت رسانی صورت می گیرد را به بهترین نحو اطلاع رسانی کنند و در جهاد رسانه ایی جهادگر باشند و پرسنل این حوزه که شبانه روزی فعالیت می کنند را تشویق و حاشیه ها را در راستای پیشبرد اهداف بزرگتر، کاهش دهند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1184594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha