دوره های« دروس آزاد معارف دینی»  برگزار می شود

معاون آموزش موسسه آل یاسین از ثبت نام دروس آزاد معارف دینی خبر داد و گفت: این دوره ها با هدف آشنایی دانشجویان، کسبه و مردم با معارف دینی و همچنین مقابله با شبهات مختلف عقیدتی برگزار می شود.

حجت الاسلام «سید علیرضا تقی زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در خصوص ثبت نام دروس آزاد معارف دینی گفت: مسجد جامع جمهوری اسلامی با هدف آشنایی دانشجویان، کسبه و مردم با معارف دینی و همچنین مقابله با شبهات مختلف عقیدتی اقدام به برگزاری دوره های دروس آزاد معارف دینی کرده است.

 

 معاون آموزش موسسه آل یاسین تصریح کرد: سرفصل های این دروس شامل احکام، خداشناسی، احادیث اخلاقی، تجوید و ادبیات عرب می باشد.

 

وی با بیان اینکه اولین دوره این کلاس ها شش ماه پیش برگزار شد ، تصریح کرد: این دومین دوره برگزاری دوره های آزاد معارف دینی در مسجد جامع جمهوری اسلامی است که با استقبال خوب عموم هم روبرو بود، این دوره ها به صورت حضوری برگزار می شوند، ضمن اینکه ما می توانیم صوت جلسات را به صورت آفلاین در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: این دوره ها با تدریس اساتید مبرز حوزه و دانشگاه و تحت اشراف آیت الله اختری صورت می گیرد.

 

 معاون آموزش موسسه آل یاسین بیان کرد: مطالب علاقه مندانی که حضور فعالی داشته باشند در نشریه چاپ و به صورت مکتوب در اختیار فضلا و مردم قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام تقی زاده افزود: مقطع دیپلم و دیپلم به بالا هیچ گونه محدودیت سنی برای ثبت نام در دوره های آزاد معارف دینی ندارند، آنها می توانند با ارایه مدارک لازم اقدام به ثبت نام کنند.

 

وی تصریح کرد: هرچند سرفصل های فوق به صورت تخصصی در مراکز حوزوی و مراکز دینی آموزش داده می شوند ولی مسجد جامع جمهوری به دلیل ارتباط بیشتر با مردم و جهت آشنایی آنها با معارف دینی اقدام به برگزاری این دوره ها کرده است.

 

 

کد خبر 1184620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha