امام رضا (ع) انسانی کامل با سیره و منش اهل بیت (ع) است

حجت الاسلام فاطمی نسب،گفت: امام رضا (ع) انسانی کامل با سیره و منش اهل بیت (ع) است که زندگی و منش ایشان سرلوحه راه زندگی شیعیان شده است.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به میلاد امام رضا(ع)، گفت: خدام حرم رضوی در آستانه میلاد پربرکت امام رضا علیه السلام در تمام نقاط مختلف کشور حضور یافته و زمینه زیارت پرچم متبرک رضوی را برای مردم فراهم نمودند در سرپل ذهاب نیز میزبان خدام و پرچم رضوی بود که استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفت و جای تقدیر دارد.

 

 

امام جمعه سرپل ذهاب ،افزود: آثار و اخباری که از زندگی ایشان گفته شده، کم نیست و ما کتب و احادیث بسیاری را درمورد منش، زندگی، اخلاق و سیره ایشان به ارث برده ایم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: خورشید هشتم امامت، در همه مواقع جوانان را به پاکی و پاکدامنی توصیه می کردند، زیرا که ایشان به این توجه داشتند، پیش از آنکه پشیمان شویم، توبه کنیم، جلوی گناه را بگیریم و پیشگیری بهتر از درمان است چرا که توبه مکرر در پیشگاه خداوند و سپس انجام گناه، قصد جوان توبه نیست و از پیش باید به فکر حاصل آن باشد.

 

 

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به ویژگی آن حضرت (ع) اظهار کرد: یکی از ویژگی های امام رضا (ع)، خوشرویی، رفتار نیک با مردم بود، که انشاالله هم جوانان ما و هم ما بتوانیم از این خلق محمدی (ص) بهره مند شویم.

 

 

امام جمعه سرپل ذهاب،با بیان حدیثی از امام جواد(ع) در خصوص فضیلت زیارت امام رضا (ع) تصریح کرد: دراین حدیث آمده است که هرکس امام رضا علیه السلام را زیارت کند خداوند گناهان گذشته و آینده اورا می بخشد و باعث آسودگی از حساب در قیامت می شود .

کد خبر 1184625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha