شناسایی ساختمان های ناایمن بجنورد آغاز می شود

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بجنورد گفت: کارِ شناسایی ساختمان های ناایمن بجنورد به زودی و با همکاری دستگاه های مرتبط آغاز می شود.

«محمدحسن صحراگرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: هفته آتی نشستی با حضور نمایندگان سازمان آتش نشانی مرکز استان و دستگاه های مرتبط برگزار می شود تا بازدیدها و شناسایی ساختمان های ناایمن مرکز استان اجرایی شود.

 

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بجنورد با بیان اینکه سال گذشته برای 70 مرکز تجاری و اداری ناایمن مرکز استان اخطار صادر شده است، افزود: این مراکز شامل تالارها، پاساژها، خانه سالمندان، ادارات و بیمارستان ها است.

 

وی گفت: وجود مشکلات تاسیسات برقی، سامانه های گرمایشی نامناسب، سازه‌های قابل اشتعال، مشکل تردد خودروهای اطفای امدادی در هنگام بروز حادثه و نبود سامانه های اعلام و اطفای آتش سوزی یا معیوب بودن آن از مواردی است که سبب دادن تذکر به این مراکز شده است.

 

صحراگرد افزود: موارد غیرایمن به مالکان این اماکن گزارش داده شده و اگر مالکان این مراکز غیرایمن اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام ندهند، پس از صدور اخطار و پایان مهلت رفع نقص، با اخذ مجوز از مراجع قانونی و قضایی، نسبت به پلمب آن مکان اقدام خواهد شد.

 

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بجنورد اظهارداشت: بازدیدها از اماکن تجاری، اداری، فرهنگی، تاریخی و مسکونی شهر بجنورد به صورت مستمر انجام می شود و در سال گذشته منجر به صدور اخطار برای این تعداد مرکز شده است.

 

کد خبر 1184629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha