یک هزار ۵۰۰ بسته غذایی  به همت ستاد فهما استان ایلام توزیع شد

همزمان با میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی گوشت گرم به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام توزیع شد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از ایلام،  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در حاشیه توزیع این بسته های غذایی، اظهار کرد: در راستای اجرای فعالیت های گسترده ستاد فهما در دهه کرامت، امروز همزمان با  میلاد امام رضا (ع)  تعداد ۱۵۰۰ بسته غذایی گوشت گرم در  استان ایلام توزیع شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین« علی چراغی پور » تصریح کرد: این تعداد بسته های غذایی  به مناسبت دهه کرامت از سوی خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه و کانون حضرت خدیجه (س)  به استان ارسال شده است.

 

وی افزود: این چهاردهمین مرحله توزیع بسته های معیشتی گوشت گرم است که جهت توزیع در بین محرومین و نیازمندان به همت بچه های مسجدی توزیع می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بیان کرد: با هماهنگی های انجام گرفته این تعداد بسته غذایی در بین زنان بی سر پرست در نقاط مختلف استان ایلام توزیع  شد.

 

حجت الاسلام چراغی پور،  با تقدیر از حمایت های برنامه  تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و ارسال بسته های معیشتی به نقاط مختلف کشور، تصریح کرد: اجرای این طرح  به همت بچه های مسجدی گامی موثر در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رفع محرومیت از اقشار آسیب پذیر است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: طی این 14 مرحله  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون قریب به 20  هزار بسته در نقاط مختلف استان توزیع شده است.

کد خبر 1184651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha