غفلت از روستاها در برگزاری جشن های دهه ولایت

فرماندار سرایان با بیان اینکه روستاها در برنامه های بزرگداشت غدیر مغفول مانده اند، بر ضرورت برنامه ریزی منسجم دهه امامت و ولایت با رویکرد شهرستانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، فرماندار سرایان امروز (۲۱ خرداد) در جلسه ستاد بزرگداشت غدیر سرایان فلسفه غدیر و نامگذاری های همانند آن را گسترش فرهنگی برای فرهنگ سازی عنوان کرد و افزود: رسالت ما این است که در فرهنگ سازی بر مبنای آموزه‌های دینی استوار گام برداشته و عمل کنیم.

 


«یاسر رضوی» با بیان اینکه متاسفانه در شهرستان سرایان در این موضوع تاکنون ضعیف عمل شده است و فعالیت‌های انجام شده به صورت شهرستانی برنامه ریزی نشده است، ادامه داد: رونق فعالیت های ملی و مذهبی شهرستان نیازمند احصای تقویمی از مناسبت‌های سال با تعیین متولی و در بازه زمانی مشخص است.

 


وی با بیان اینکه روستاها در برنامه های بزرگداشت غدیر مغفول مانده است، بر ضرورت برنامه ریزی منسجم دهه امامت و ولایت با رویکرد شهرستانی تاکید کرد و افزود: یکی از اهداف بزرگداشت غدیر احیای فرهنگ اطعام است که مغفول مانده است در حالی که جزو سفارشات مورد تاکید ائمه معصومین علیهم السلام است.

 


فرماندار سرایان از عید و واقعه غدیر به عنوان عید بزرگ و رویداد مهم و بنیادی برای نهادینه کردن قاعده ای برای اداره کردن جامعه و مبنا و منشا حکومت در اسلام  یاد کرد وخواستار رونق فعالیتهای غدیر در هر محله و کوی و برزن شد.

 


وی همچنین بر ضرورت پای کار آمدن تمامی ظرفیت های مادی و انسانی برای بزرگداشت غدیر و دهه ولایت و امامت تاکید کرد و گفت: پتانسیل ها و توانمندی‌های هنری شهرستان برای بیان عظمت غدیر باید به صورت هدفمند طراحی و اجرا شوند.

 


 

 

 

کد خبر 1184655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha