بانک کشاورزی در کنار مردم و همگام با مسئولان برای حفظ و ارتقای امنیت غذایی

مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی در استان دغدغه تامین مالی و نیاز سرمایه در گردش را نداشته باشد، گفت: بانک کشاورزی در کنار مردم و همگام با مسئولان برای حفظ و ارتقای امنیت غذایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «امیر حسام قزلباش» مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه، با گرامیداشت هشتاد و نهمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی، بیان داشت: تقارن سالگرد تاسیس بانک کشاورزی را با ولادت امام رضا علیه السلام را به فال نیک می گیریم ان شاء الله خداوند به همکاران من در بانک کشاورزی توفیق دهد که بیش از پیش بتوانند خدمتگذاری صادق برای جامعه کشاورزی کشور و استان باشند.

 

وی به شرایط اقتصادی کشور به ویژه با تلاطم های حذف ارز تدریجی  و تصمیم سختی که دولت برای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها گرفت، اشاره کرد و افزود: سفره مردم به عملکرد و حمایت های ما از بخش کشاورزی و واحدهای تولیدی وابستگی دارد.

 

 مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان، رسالت و دغدغه بانک کشاورزی را  ارتقا و حفظ امنیت  غذایی کشور دانست و یادآور شد:امنیت غذایی کشور یکی از دغدغه های  مقام معظم رهبری  است؛ می دانید که در این شرایط و دشمنی ها، خودکفایی در بخش کشاورزی  یکی از دغدغه های مسئولین و مقامات عالی کشور است.

 

 قزلباش با اشاره به اینکه بانک کشاورزی در کنار مردم و همگام با مسئولان برای حفظ و ارتقای امنیت غذایی است، گفت:  با  همه تلاش  همکارانمان در بانک کشاورزی این مسئولیت را  بر دوش گرفته ایم و  کمک خواهیم کرد که  هیچ واحد تولیدی در استان دغدغه تامین مالی و نیاز سرمایه در گردش را احساس نکند.

 

وی افزود: ما به هم استانی های خودمان این تعهد را می دهیم که هر واحد تولیدی  که نیاز به سرمایه در گردش و تامین منابع مالی برای تولید و اشتغال داشته باشد با مراجعه به بانک کشاورزی  از این ظرفیت می تواند استفاده کند و حمایت خودمان را   از همه واحد های تولیدی اعلام  می کنیم و در این موضوع پای کار و مسئول هستیم.

کد خبر 1184674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha