مواسات و همدلی خادمیاران رضوی بابل با خانواده زندانی جرائم غیرعمد

خدادادی گفت: گروهی از خادمیاران رضوی کانون های بانوان وخانواده، قرآن، ایثاروشهادت همزمان با ولادت امام رضا(ع)با اجرای پویش همدلی و مواسات با خانواده زندانی جرائم غیر عمد دیدار کردند.

«معصومه خدادادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،  ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت به همت والای بانوان خادمیار در شهرستان بابل برای دستگیری از نیازمندان و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد: این خادمیاران به تاسی از مقتدا و ولی نعمتمان امام رئوف حضرت رضا(ع)، کمک به اقشار ضعیف را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

 

مسئول کانون تخصصی بانوان وخانواده شهرستان بابل به همت خادمیاران رضوی برای دستگیری از نیازمندان به ویژه خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد اشاره کرد و گفت: گروهی از خادمیاران رضوی کانون های بانوان وخانواده، قرآن، ایثاروشهادت همزمان با  ولادت امام رضا(ع)با اجرای پویش همدلی و مواسات با خانواده زندانی غیر عمد دیدار کردند.
 

وی افزود: در این دیدار مبلغی از چک های این زن سرپرست خانواده زندانی جرائم غیر عمد به همت خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) پرداخت شد.

 

خدادادی اضافه کرد: همچنین بسته معیشتی به مبلغ یک میلیون تومان، لباس برای کودکان و هدایای امام رضایی به این خانواده اهدا کردند.


وی همچنین خطاب به مردم صبور و نیکو کار اظهار کرد: از همه مردم نیکوکار و خادمیاران خیر رضوی قدردانی و تشکر می کنم هر آنچه در توان دارند به هر اندازه که بتوانند دستی بگیرند، مثل این است که بهشت را برای خود خریده اند تا بتوانیم بسیاری از این خانواده های که به دلیل جرائم غیرعمد(مالی) در بند زندان اسیر و گرفتار شده اند از بند رها شده و به آغوش خانواده شان باز گشته و هم خانواده خرسند شوند.

کد خبر 1184685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha