حضور میدانی و جهادی در عرصه خدمت‌رسانی ویژگی مهم دولت سیزدهم است

فرماندار قرچک گفت: امروز نگاه رئیس جمهوری، حضور میدانی و جهادی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم با تکیه بر ارتباط مستقیم با آحاد جامعه است چرا که در این صورت است که می‌توان مشکلات مردم را شناسایی کرده و آن‌ها را با کمک خود آنان حل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، میز خدمت در روستای محمدآباد قرچک با حضور  فرماندار شهرستان، حبیبی معاون فرماندار، قیصرپناه بخشدار مرکزی و تعدادی از مدیران  به‌منظور بررسی مشکلات و مطالبات مردمی و طرح‌های پیشنهادی برگزار شد.

 

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در این نشست گفت: دستگاه‌های دولتی موظفند تا بر اساس وظایف ذاتی و عمل به سیاست‌های دولت مردمی، بهترین خدمات را به ویژه به روستائیان ارائه کرده و آنان را از مواهب نظام برخوردار سازند.


وی افزود: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های قانونی برخوردارند که بسیاری از مردم از وجود آن‌ها بی‌اطلاعند و حضور مسئولان در مناطق روستایی باعث می‌شود که این ظرفیت‌ها بدون نیاز به اعتبارات خاص، به حل مشکلات مردم منجر شود که این امر، همان اقدام جهادی است.


فاتحی نژاد با اشاره به مشکلات این روستا و طرح های در دست اجرا اظهار داشت: اصلاح طرح هادی و الحاق اراضی جدید به روستای محمدآباد، اصلاح شبکه آبرسانی، زهکشی اراضی جنوبی روستا، احداث پل عابرپیاده در ورودی روستا، صدور اسناد اراضی، روشنایی معابر، اجرای طرح پایش تصویری و ارتقای امنیت روستا به عنوان مهمترین مطالبات ساکنان روستای محمدآباد است که بایستی پیگیری و محقق شود.

کد خبر 1184699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha