رسانه‌ها به‌عنوان مطالبه‌گر بدون منفعت پای کار توسعه استان هستند

حجت‌الاسلام حسینی گفت: رسانه‌های خراسان جنوبی با همکاری مجمع مطالبه گران استان، به‌عنوان مطالبه‌گر و بدون هیچ چشم‌داشت و منفعتی پای کار توسعه و رفع مشکلات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید ابوالقاسم حسینی» شب گذشته (21 خرداد) در جلسه مجمع مطالبه‌گران استان که با حضور معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات مردمی قرارگاه قرب برگزار شد به‌راه‌اندازی مجمع مطالبه‌گران خراسانی جنوبی در بهمن‌ماه سال گذشته اشاره و از برگزاری جلسات و تشکیل کارگروه‌های تخصصی خبر داد.

 

دبیر مجمع مطالبه گران خراسان جنوبی، ساماندهی تشکیلات و همکاری با رسانه‌ها به‌ عنوان مطالبه‌گر را از اقدامات انجام‌شده برشمرد و با اشاره به این مهم که به هیچ ارگان و نهادی وابسته نیستیم، افزود: نهادها و ادارات دولتی بدون دخالت، مجمع مطالبه‌گران را مورد حمایت قرار می‌دهند.

 

وی با بیان این‌که خط‌قرمز مجمع مطالبه‌گران استان ولایت است، از اقدامات صورت‌گرفته به راه‌اندازی مطالبه عمومی برای استیضاح شهردار بیرجند، راه‌اندازی پویش شناساندن مناطق گردشگری استان با کمک رسانه‌ها در ایام نوروز و ... اشاره کرد و داشتن اتحاد را از وجوه اشتراک همه اعضای مجمع عنوان کرد.

 

حسینی ضمن تسلیت به خانواده داغ‌دیدگان حادثه قطار مشهد- یزد در مسیر طبس یادآور شد: مطالبه‌گران در رسانه‌ها و خبرنگاران مانند همیشه در کنار مجمع حضور داشته و لحظه به لحظه اخبار را برای مردم گزارش می‌کردند.

 

وی بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده را به صورت تخصصی و بحث و تبادل پیرامون مشکلات در کارگروه‌های تخصصی را از اقدامات مهم مجمع برشمرد و تأکید کرد: وجود تشکیلات در مجمع مهم نبوده و اصل مطالبه گری مهم، و در دستور کار مجمع قرار دارد.

 

دبیر مجمع مطالبه گران خراسان جنوبی با بیان اینکه مبنای برگزاری جلسات مجمع مسجد محور است، یادآورشد: در زمان مطالبه گری ابتدا با ارگان مربوطه وارد بحث و تبادل نظر شده و چنانچه نتیجه نداشته باشد کار رسانه ای می شود.

 

به گفته وی متأسفانه برخی مسئولان از قانون نمی ترسند اما از اتحاد و رسانه ها ترس و واهمه دارند.

 

 

کد خبر 1184706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha