جذابیت و نشاط برنامه‌های مساجد در دهه کرامت، استمرار داشته باشد

حجت‌الاسلام فاطمی‌مهر گفت: برنامه‌های مساجد در دهه کرامت واقعاً برای مردم آموزنده و نشاط آفرین و جذاب بوده است که همین میزان جذابیت و نشاط آفرینی باید در همه مناسبت‌ها لحاظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین «امیرحسین فاطمی مهر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه امسال با توجه به حواشی پیش آمده در پی پخش فیلم عنکبوت مقدس توجهات بیشتر به دهه کرامت جلب شد، اظهار کرد: این درست همان موضوعی است که «عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد». در واقع می شود گفت کاری که عده ای از خدا بی خبر در ساخت این فیلم انجام دادند موجب بیدار شدن برخی از ما از خواب غفلت شد.

 

این استاد حوزه علمیه تهران ادامه داد: مبلغان دینی امسال هم بیشتر در زمینه پیام کرامات و سبک زندگی امام رضا (ع) کار کردند و هم همکاری خوبی با مساجد در زمینه برنامه های مختلف در مورد دهه کرامت داشتند.

 

وی اضافه کرد: برنامه های مساجد در دهه کرامت واقعا برای مردم آموزنده و نشاط آفرین و جذاب بوده است که همین میزان جذابیت و نشاط آفرینی باید در همه مناسبت ها لحاظ شود.

 

فاطمی مهر گفت: موضوع فیلم عنکبوت مقدس و حواشی پیرامون آن یک بار دیگر به ما اثبات کرد که جدایی دین از سیاست معنا ندارد زیرا کسانی که این شعار را منافقانه سر می دهند خودشان در تک تک کارهایشان حتی در امور هنری و سینمایی سیاست را کاملا دخیل می دانند. این موضع نیز باید از سوی مسجدی ها در همه ایام سال و همه برنامه ها برای مردم بیان شود. جدایی دین از سیاست هیچ جایی در سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) ندارد.

کد خبر 1184807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha