هنر جذاب ترین روش برای اتصال مخاطبان به ائمه اطهار(ع) است

نظری با اشاره به تعدد سلایق مخاطبان،گفت: هنر جذاب ترین ابزار برای اتصال به منابع و آموزه های پرفیض رضوی و اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یعقوبعلی نظری» شامگاه شنبه ۲۱خرداد در آیین اختتامیه نوزدهمین و افتتاحیه بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در تالار قدس حرم مطهر رضوی بیان کرد: وجود مضجع شریف امام رضا(ع) سبب شده که منابع معنوی بسیار پرفیض و با خیر و برکتی در اختیار ما قرار داده شود و شرط وصول به این منابع تمسک به خاندان عصمت و طهارت (ع) است.

 

استاندار خراسان رضوی افزود: چنانچه به این منابع پرفیض تمسک جوییم راه هدایت برای ما باز خواهد شد و متوسل شدن به امام رضا(ع) و دیگر ائمه اطهار(ع) محدودیت زمانی، مکانی و موضوعی ندارد.

 

وی شرط رسیدن به مسیر تعالیم و تکامل هر انسانی را اتصال به دریای آموزه های ائمه اطهار(ع) ذکر کرد و گفت: چنانچه متوسل به ائمه اطهار(ع) شویم بدون هیچ قید و شرطی خواسته ها و اهدافمان محقق خواهد شد.

 

نظری تصریح کرد: ما معتقدیم شرط برون رفت از تمامی مشکلات اقتصادی متصل شدن به منابع پرفیض ائمه اطهار(ع) است چرا که آموزه های آنان در هر عرصه ای حرف برای گفتن دارد.

 

وی هنر را به عنوان یکی از ابزار موثر و جذاب در اتصال به منابع پرفیض ائمه اطهار(ع) دانست و افزود: هنرمندانی که با استفاده از هنر زمینه استفاده از این منابع را برای سلایق مختلف مهیا می کنند خدمت بزرگی در تحقق اهداف عال کرده اند.

کد خبر 1184813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha