اهدا ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سوادکوه

عابدی فیروزجایی گفت: با کمک خیران ۱۰ نوعروس نیازمندتحت حمایت کمیته امداد شهرستان سوادکوه روانه خانه بخت شدند .

«علیرضا عابدی فیروزجایی»،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری بابیان اینکه هزار و ۹۰۰ خانوار  تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند،اظهار کرد: یکی از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام راحل، تامین جهیزیه برای عروسان تحت حمایت است که تحقق این مهم با قوت در دستور کار کمیته امداد خمینی(ره) سوادکوه قرار دارد.

 

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) سوادکوه با تاکید براینکه قدردان کمک های خیرین، موسسات خیریه، مسئولین شهرستان، مراکز نیکوکاری و امت خیر و همیشه در صحنه سوادکوه برای تامین نیازهای مددجویان این شهرستان هستیم، گفت: با کمک خیران  ۱۰ نوعروس نیازمند در این شهرستان روانه خانه بخت شدند .

 

وی افزود: با همکاری خیرین و نیکوکاران تعداد ۱۰ سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و پنکه به ارزش ۳۸ میلیون تومان برای هر نفر تهیه و اهدا شد.

 

عابدی فیروزجایی تصریح کرد: در همین راستا برگزاری آموزش های قبل  و حین ازدواج توسط مشاورین آموزش خانواده با حضور اساتید مجرب برای نوعروسان در نوبت دریافت جهیزیه برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: ساماندهی امور جوانان و توانمند سازی آنان ، تحکیم نهاد خانواده از برنامه های کمیته امداد است.
 

عابدی فیروزجایی با تقدیر از همراهی خیران  و با بیان اینکه تاکنون به تمامی نوعروسان تحت حمایت جهیزیه اهدا شد، گفت: ترویج ازدواج آسان را با برگزاری دوره های آموزشی پیگیر هستیم.

کد خبر 1184818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha