ویژه برنامه های ولادت حضرت امام رضا (ع) در کانون های مساجد جهرم برگزار شد

نعمت اللهی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد جهرم، در سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) غرق در شور و شادی بودند.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع)، آیین های جشن و سرور در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اجرای برنامه های شاد و متنوع به استقبال جشن میلاد امام رضا (ع) رفت که با استقبال گرم بچه های مسجد و خانواده های آنها مواجه شد.

 

وی ادامه داد: سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی، اجرای سرود، نمایش طنز، مسابقه و ... از بخش های آیین جشن و سرور در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بود.

 

نعمت اللهی با اشاره به برگزاری آیین جشن و سرور میلاد امام رضا (ع) در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» عنوان کرد: این برنامه با سخنرانی آیت الله «احمد بهشتی» عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین در آیینی دیگری در این کانون فرهنگی هنری که ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد، سخنران مجلس در وصف شاخصه های امام هشتم به سخنرانی پرداخت و ذاکران اهل بیت (ع) نیز مدیحه خوانی کردند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با اشاره به برگزاری آیین جشن و سرور میلاد امام رضا (ع) در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» گفت: نظیر چنین مراسمی در کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» نیز با مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) انجام شد.

 

وی در پایان عنوان کرد: دیگر کانون های فرهنگی هنری سطح شهر جهرم و کانون های مستقر در روستاها نیز در سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) به اجرای برنامه های جشن و شادی پرداختند.

 

کد خبر 1184858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha