۲۷۱ تن گندم و کلزا از کشاورزان قزوینی خریداری شده است

افلاطونی گفت: مهمترین بحثی که درگیر هستیم خرید گندم و کلزا است و۲۰ مرکز خرید گندم را تجهیز و ناظران را مستقر کرده و آمادگی خرید وجود دارد و تاکنون ۲۶۱ تن گندم و ۱۰ تن کلزا به مراکز خرید جهاد کشاورزی تحویل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «رضا افلاطونی» در جلسه کارگروه تنظیم بازار که امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: از مأموریت های مهم جهاد کشاورزی این است که حافظ مرز و بوم کشور است و شهدای بسیاری در این راه تقدیم کشور شده است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: سخت ترین جبهه امروز در کشور اقتصادی است و جهاد کشاورزی در خط مقدم این میدان است

 

وی عنوان کرد: مهمترین بحثی که درگیر هستیم خرید گندم و کلزا است که محصولات استراتژیک هستند ۲۰ مرکز خرید گندم را تجهیز و ناظران را مستقر کرده و آمادگی خرید وجود دارد و تاکنون ۲۶۱ تن گندم و ۱۰ تن کلزا به مراکز خرید جهاد کشاورزی تحویل شده است.

 

افلاطونی تأکید کرد: پرداخت به موقع پول کشاورزان در این حوزه موضوع بسیار مهمی است که در این خصوص مکاتباتی را داشتیم که ان شاالله پول آنها به موقع پرداخت شود.

 

وی اعلام کرد: موضوع دیگر پرداخت تسهیلات بانکی به دامداران و مرغداران است که با همکاری جهاد کشاورزی این کار به خوبی در حال انجام است و مجموع ثبت نام شده ها به ۵ هزار و ۷۴۵ مورد رسیده و ۲ هزار و ۶۷۳ مورد معرفی به بانک را داشتیم و ۳۸۰ مورد پرداخت شده است.  

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در حوزه تولید در بحث مرغ، گوشت و تخم مرغ لازم است به بهره برداری و هرچه سریع تر و آسان تر پرداخت تسهیلات بانکی و نهاده توجه داشته باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: موضوع دیگر اینکه تاریخ انقضا گوشت قرمز منجمد موجود در سردخانه ها روبه اتمام است و از طرفی قیمت خریداری شده پایین است می توانیم به شکل تعاونی مصرف ادارات و دستگاه های حمایتی نظیر کمیته امداد بازنشستگان تأمین اجتماعی توزیع شود.

 

کد خبر 1184911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha