بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ظرفیت های فرهنگی و هنری بهشهر

جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ظرفیت های فرهنگی و هنری بهشهر بازدید و از نزدیک با برخی از هنرمندان ملاقات کرد.

«مسعود فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور در شهرستان بهشهر برای شناسایی ظرفیت های فرهنگ و هنر این شهرستان ضمن تجدید بیعت با شهدا، با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: دیدار صمیمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با محمدرضا اسحاقی یکی از مفاخر موسیقی مازندران در روستای گرجی محله بهشهر یکی از برنامه های مدیر کل در بازدید از بهشهر بود.

 

فلاح یادآور شد: دیدار با امام جمعه بهشهر و گفت وگو پیرامون برگزاری کنگره آیت الله کوهستانی(ره) و تجدید بیعت با شهدای گمنام در پارک ملت بهشهر از دیگر برنامه های سفر مدیر کل ارشاد مازندران به بهشهر بود.

وی خاطر نشان کرد: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این دیدار با تشکر از استاد اسحاقی جهت حفظ فرهنگ غنی مازندران، منظومه ها و داستان های مذهبی، حماسی و عاشقانه و همچنین ساخت عمارت فرهنگی، اظهار  امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی در گرجی محله باشیم.

 

فلاح گفت: ظرفیت و پتانسیل بالای روستای گرجی محله در بخش فرهنگ و هنر موجب شد تا این روستا با دارا بودن هنرمندان بزرگ، مرکز فرهنگ و هنر در استان مازندران باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر یادآور شد: برگزاری جشنواره موسیقی در روستای گرجی محله یکی از خواسته های مهم اهالی فرهنگ و هنر و هنرمندان این منطقه است که امیدواریم با حمایت های مدیر کل ارشاد مازندران و مسئولان اجرایی شود.

کد خبر 1184937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha