امضای تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان و مدرسه اسلامی هنر

در راستای توسعه برنامه های دانش بنیان و نو آور در راستای شعار سال همکاری مشترک بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان و مدرسه اسلامی هنر تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، این تفاهم نامه با هدف تثبیت و به روز رسانی زیست بوم و استارتاپ های فعال در حوزه صنایع دستی و فرش استان سیستان و بلوچستان و حفظ میراث معنوی منطقه و فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای جهت اشتغال با استفاده از ظرفیت های استانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان به عنوان متولی آموزش های مهارتی و همکاری نظام مند منعقد شد.

 

به منظور هم افزایی و استفاده از توان علمی و اجرایی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و مدرسه اسلامی هنر  و  ارتقای کیفیت برگزاری دوره های آموزشی و تاکید بیشتر بر آموزش های عملی به منظور افزایش سطح دانش فنی، مهارتی و بهره مندی مستمر از ظرفیت های موجود در جهت ارائه خدمات آموزشی بر تفاهم نامه همکاری آموزشی در آستانه روز جهانی صنایع دستی و روز ملی فرش در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان به امضای جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ونماینده  سیدمحمدحسین نواب رئیس مدرسه اسلامی هنر رسید.

 

بنا بر این گزارش؛ همکاری در تشکیل کمیته برنامه‌ریزی مشترک درفراهم آوردن امکانات سخت افزاری پروژه های مشترک ،همکاری طرفین در برنامه ریزی دوره های توانمند سازی ،منتورینگ  وانتخاب اساتید  و مربی دوره های کوتاه مدت و معرفی توانمندی و کشف و استعداد ظرفیت های نهفته در صنایع دستی ، فرش و قالی بافی بومی استان از مهمترین تعهدات مشترک این تفاهم نامه میباشد .

 

گفتنی است اعتبار این تفاهم‌نامه از تاریخ امضاء دو سال شمسی است و با اعلام قبلی و موافقت طرفین، قابل تمدید، اصلاح و یا فسخ خواهد بود.

کد خبر 1184940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha