تصویب ۸۸ میلیارد ریال تسهیلات برای  طرح های فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی

بهی از تصویب پرداخت ۸۸ میلیارد ریال تسهیلات برای ۱۶ طرح فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مصطفی بهی» امروز (۲۲ خرداد) در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به تصویب ۱۶ طرح فناوری در کمیته فنی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ اظهار کرد: این  تسهیلاتی برای اعطا به شرکت های فعال در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و همچنین دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی دارای پروانه حقوقی تخصیص یافته است تا بتوانند طرح های فناورانه خود را اجرا کنند.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون ۱۶ درخواست در خراسان جنوبی ثبت شده است که در کمیته فنی بررسی شده اند و از این تعداد ۱۲مورد برای انجام مراحل پرداخت به بانک عامل معرفی شده اند.

 

بهی در ادامه گفت: مجموع اعتبار تسهیلات درخواستی بررسی شده ۸۸ میلیارد ریال برای طرح هایی در حوزه های فناوری اطلاعات و توسعه دفاتر پیشخوان خدمات دولت است.

 

وی افزود این تسهیلات در قالب حمایت از توسعه اشتغال در شرکت های فعال حوزه فاوا شامل شرکت های نوپا و غیرنوپا، حمایت از توسعه توسعه پلتفرم های کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، حمایت از آموزش، توانمندسازی و کاریابی نیروی انسانی و برگزیدگان رویدادهای نوآوری در حوزه فاوا، حمایت از توسعه بسترهای آنلاین ارائه محصولات و خدمات در واحدهای صنفی و کسب و کارهای متداول و سنتی، حمایت از طرح های ملی ویژه ، تامین سرمایه در گردش شرکت های فناوری اطلاعات و حمایت از توسعه فعالیت های دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی پرداخت می شوند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: نرخ بهره این تسهیلات ۱۰ درصد و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات ۳۶ ماه پس ازدوره تنفس یکساله خواهد بود.

 

گفتنی است سهم خراسان جنوبی در این مرحله از پرداخت تسهیلات حدود ۳۱ میلیارد تومان است که کماکان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی و همچنین شرکت های حوزه فاوا استان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت این تسهیلات به پایگاه اینترنتی این اداره کل به آدرس skh.ict.gov.ir مراجعه یا با شماره 32427300 تماس بگیرند

کد خبر 1184942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha