جوانان کانون مساجد ،جشن میلاد امام رئوف را در بین مردم حاشیه نشین برگزارکردند

حجت الاسلام ایرانی،گفت: جوانان و اعضای کانون شهید سلیمانی توانستند شادی و خنده را در روز میلاد امام رئوف بر دل و لبان مردم حاشیه نشینی که جشنی نداشتند بیاورند.

حجت الاسلام مجید ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برنامه های جشن  دهه کرامت ،گفت: به لطف خدا برگزاری مراسم جشن روز میلاد امام رضا (ع)در محله ملاحسینی جعفرآباد  در کرمانشاه برگزار شد.

 

مسئول کانون شهید سلیمانی کرمانشاه ، افزود:  برنامه جشن دهه کرامت با اجرای سخنرانی ، مولودی خوانی ،اجرای گروه طنز، اجرای گروه همخوانی سلام فرمانده ، اهداء جوائز به افرادی با  نام رضا و معصومه ،برگزاری  مسابقه شاد و مفرح  همراه با اهدا جوائز ، اهداء نان صلواتی بین ۳۵ خانوار بی سرپرست  و پذیرایی مفصل  از مهمترین برنامه های این دهه بود.

 

وی خاطر نشان کرد: با همت و همکاری این کانون جشن میلاد امام رضا علیه السلام در مسجد امام سجاد (ع) مسکن مهر سجادیه و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه برگزار و در حاشیه این جشن  مسابقه شاد و مفرح  همراه یا اهداء جوائز، اجرای گروه سرود دختران و پسران مسجد و در پایان پذیرایی انجام شده است.

 

حجت الاسلام ایرانی در پایان گفت: بمناسبت دهه کرامت از دخترانی که در عرصه قرآنی و فرهنگی و اجتماعی و خدماتی مسجد فعالیت دارند تجلیل شد.

 

کد خبر 1185007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha