بلوارهای ورودی و خروجی شهرهای کرمانشاه به نام امام رضا (ع) مزین می‌شوند

امیری مقدم،گفت: بلوارهای ورودی شهرهای مسیرهای عتبات عالیات در استان کرمانشاه به نام مبارک امام رضا (ع) مزین می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در  كرمانشاه؛ بهمن امیری مقدم در آیین باشکوه تجلیل رضوی که با حضور خادمان آستان قدس رضوی از مشهد مقدس، خادمان امام رضا (ع) در استان  کرمانشاه، مداحان و ذاکرین اهل بیت و خیرین استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ گفت: کرمانشاه در این روز مبارک و ایام دهه کرامت، میزبان خادمان امام رضا علیه السلام و همچنین پرچم متبرک امام هشتم است که افتخار بزرگی برای همه ما محسوب می شود.

 

 

استاندار کرمانشاه افزود: هر کسی در هر کجای این کشور که قلبش به عشق امام رضا (ع) می‌تپد در واقع یک خادم برای آن حضرت محسوب می شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات مردم دیار کرمانشاه در طول تاریخ، خادمی زوار امام حسین (ع) است و معماری خانه‌های آن‌ها به شکل اندرونی و بیرونی طراحی شده بود تا میزبان زوار حسینی باشند.

 

 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: روز اولی که به عنوان استاندار وارد کرمانشاه شدم با امام رضا(ع) عهد بستم که یک خادم خوب باشم برای این مردم که نسل اندر نسل خادم زوار حسینی بوده‌اند.

 

 

امیری مقدم اظهار کرد: برای بازگشایی مسیر عتبات  تلاش هایی صورت گرفته و نشست‌های متعددی در تهران و در استان با طرف عراقی و مسئولان مربوطه برای بازگشایی مرز خسروی داشته ایم و با دعای خیر مردم تلاش می کنیم این مرز تاریخی را به صورت دائمی بازگشایی کنیم تا در آینده نه چندان دور بتوانند با ماشین های شخصی برای زیارت به نجف، کربلا سامرا بروند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از خادمان امام رضا علیه السلام با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد همچنین پرچم متبرک آستان قدس رضوی و حرم مطهر امام رضا علیه السلام به استان اهداء شد.

 

کد خبر 1185009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha