پیش بینی حضور ۴ میلیون زائر ایرانی در اربعین حسینی سال ۱۴۰۱

میراحمدی با اعلام خبر پیش بینی حضور ۴ میلیون زائر در اربعین حسینی سال ۱۴۰۱ گفت: تمهیدات لازم و ضروری برای برپایی هرچه بهتر این آیین در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سیدمجید میراحمدی» با حضور در همایش کشوری مواکب اربعین حسینی که یکشنبه ۲۲ خرداد در سالن باشگاه میلاد شهرداری کرج برپا شد گفت: در ستاد اربعین مرکزی یکی از پیش بینی های انجام شده حضور ۴ میلیون زائر اربعین حسینی از ایران اسلامی است. 

 

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: راهبرد ایران اسلامی برای برپایی مراسم اربعین حسینی (ع) با رویکرد سفری کم هزینه و آسان برای زائران آن حضرت است. 

 

وی با اشاره به اهمیت سفر کم هزینه و آسان برای زائران حسینی بیان کرد: یکی از رویکردهای مبنایی متناسب با در نظر گرفتن زائران، مسئله حمل و نقل، اسکان و تهیه غذای آنان است.

 

وی ادامه داد: مدیریت این جمعیت زائران اربعینی یکی از اهداف اصلی ستاد اربعین مرکزی است که این امر با هدف برنامه ریزی های دقیق و مدون در نظر گرفته شده است. 

 

میراحمدی عنوان کرد: از جمله مسائل پیش رو برای زائران در این دوره از سفر زیارتی اربعین حسینی، بحث گرما است که بنابر اعلام هواشناسی به بیش از ۵۰ درجه می رسد. 

 

معاون امنیتی و انتظامی وزیرکشور خاطرنشان کرد: دشمنان برای برپا نشدن حماسه اربعین حسینی همواره برنامه ریزی می کنند ولی این مهم با همت و علاقه پرشور مسلمانان جهان حماسی تر از هر سال برپا می شود. 

 

کد خبر 1185064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha