افتتاح و کلنگ زنی طرح های کشاورزی به ارزش بیش از ۴ هزار میلیارد ریال

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی، طرح های مختلف این بخش به ارزش چهار هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.

«محمد محمدزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: در هفته جهاد کشاورزی (21 تا 27 خردادماه) ۲۵ طرح در بخش کشاورزی استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که ۱۳ طرح از این تعداد در حوزه دام، چهار طرح در بخش گیاهی، پنج طرح در مدیریت آب و خاک و سه طرح در بخش صنایع بخش کشاورزی است.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: برای این طرح ها چهار هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبارات ملی، استانی و تسهیلاتی هزینه شده است.

 

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای دو هزار و ۱۲۸ نفر شغل ایجاد خواهد شد و ۶ هزار و ۶۴۴ خانوار نیز از آن بهره مند می شوند.

 

محمدزاده همچنین با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان جهاد کشاورزی در خدمت رسانی به کشاورزان به ویژه تنظیم بازار کالاهای اساسی گفت: کارکنان این سازمان فرهنگ جهادی را سر لوحه کار خود قرار داده اند و بی ادعا تمام تلاش خود را در جهت توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و تامین کالاهای اساسی سفره مردم به کار گرفته اند.

 

 

کد خبر 1185139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha