قطع آب مشترکان پُر مصرف، در صورت عدم رعایت الگوی مصرف

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان گفت: با توجه به کاهش بارندگی، خشکسالی های پی در پی و تبعات آن در صورت عدم رعایت الگوی مصرف، آب مشترکین پرمصرف، بد مصرف و غیرمجاز قطع می شود.

«شهرام رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: از مجموع اشتراکات آب استان، 18 درصد مربوط به شیروان است که 89 درصد مشترکان آب شیروان مسکونی و 11 درصد تجاری، اداری و صنعتی است.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان اضافه کرد: با توجه به کاهش بارندگی، خشکسالی های پی در پی و تبعات آن در صورت عدم رعایت الگوی مصرف، آب مشترکین پرمصرف، بد مصرف و غیرمجاز قطع می شود.

 

رمضانی خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد مشترکان خانگی برابر الگوی مصرف آب استفاده می کنند، ۲۰ درصد بالاتر از الگوی مصرف و ۱۰ درصد مشترکان پرمصرف هستند.

 

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده مشترکان پرمصرف، بد مصرف و غیرمجاز موارد را به این اداره اطلاع دهند، بیان کرد: در این روزها توان تولید 270 لیتر بر ثانیه و خروجی مخازن به طور متوسط 350 لیتر بر ثانیه است که در پیک مصرف به 415 لیتر در ثانیه خواهد رسید.

 

وی ضمن تاکید بر رعایت و صرفه جویی شهروندان در مصرف آب عنوان کرد: با اضافه شدن شهر خانلق و روستای حسین آباد از توابع بخش مرکزی و افزوده شدن سه هزار خانوار جدید دچار کمبود آب شدیم و با رعایت صرفه جویی نهایتا 350 لیتر بر ثانیه می توانیم آب تحویل دهیم و مدیریت کنیم.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان بیان کرد: شهر شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی، بیش از ۴۲ هزار مشترک آب دارد.

 

کد خبر 1185176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha