برگزاری مسابقات دومیدانی توسط کانون «هدایت» شهر فرادنبه

مسابقات دومیدانی در رده سنی نوجوانان و در ۲ بخش خواهران و برادران توسط کانون فرهنگی هنری «هدایت» شهر فرادنبه برگزار شد.

«محمد ملک محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات دومیدانی در رده سنی نوجوانان و در ۲ بخش خواهران و برادران توسط کانون فرهنگی هنری «هدایت» شهر فرادنبه برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «هدایت» مسجد جامع شهر فرادنبه ادامه داد: این کانون در کنار توجه ویژه به نشر اندیشه های اسلام ناب و سبک زندگی اسلامی، آموزه های قرآنی، سیره نبوی و معارف اهل بیت (ع)، به ترویج روحیه نشاط و شادابی در بین اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان نیز اهتمام دارد.

 

وی ابراز کرد: جذب کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان به مسجد یکی از اهداف اصلی شکل گیری کانون های فرهنگی هنری در راستای خنثی سازی نقشه های شوم دشمن و مصون نگه داشتن جامعه در برابر آسیب های اجتماعی است که فعال کردن رشته های ورزشی در کانون فرهنگی هنری «هدایت» شهر فرادنبه با همین هدف دنبال می شود.  

 

ملک محمدی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری «هدایت» شهر فرادنبه با بهره گیری از ظرفیت عظیم جوانان، با مدیریت امام جماعت و تشکیل اتاق فکر به رصد آسیب ها می پردازند و با توجه به پتانسیل و ظرفیت های بومی و منطقه ای و با برنامه ریزی در راستای کاهش آسیب ها اقدام می کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «هدایت» مسجد جامع شهر فرادنبه ادامه داد: حضور نوجوانان و جوانان در رشته های مختلف ورزشی در کنار فعالیت های مذهبی از جمله کلاس های قرآنی و شرکت در برنامه های فرهنگی در روحیه و نشاط آن ها تاثیر بسزایی دارد.

 

کد خبر 1185180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha