توزیع ۱۰۰ قرص نان میان دانش آموزان کم بضاعت جهرم

زارعی گفت: همزمان با دهه کرامت دانش ‌آموزان دختر بسیجی شهرستان جهرم در اقدامی با تهیه یکصد قرص نان، به هم نوعان کم بضاعت خود کمک کردند.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به دومین مرحله اجرای طرح توزیع نان میان دانش آموزان کم بضاعت به همت دختران دانش آموز بسیجی جهرم، گفت: به همت دانش آموزان دختر بسیجی جهرم در حوزه مقاومت «حضرت معصومه (س)» و همزمان با دهه کرامت، مرحله دوم توزیع نان ویژه کمک به دانش آموزان کم بضاعت انجام شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در اجرای این طرح و به همت دانش آموزان بسیجی، تعداد یکصد قرص نان تهیه و میان دانش آموزان کم بضاعت توزیع شد.

 

وی بیان کرد: برای تهیه این تعداد قرص نان، هزینه ای افزون بر یک میلیون ریال صرف شده که به همت دانش آموزان و اولیای مدرسه تامین شده است.

 

زارعی با اشاره به اینکه پیش از این و در مرحله نخست اجرای این طرح، ۲۰۰ بن خرید نان تهیه شد، عنوان کرد: برای تهیه این تعداد بن خرید نان، هزینه ای افزون بر ۳۰ میلیون ریال صرف شد که به همت دانش آموزان و کمک خیرانه خانواده ها تامین شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم اظهار کرد: بن های خرید نان میان دانش آموزان کم بضاعت مدارس شهرستان جهرم که پیش از این شناسایی شده اند، توزیع شده است.

 

وی با اشاره به دیگر  اقدامات دانش آموزان بسیجی جهرم در خدمت رسانی به هم نوعان کم بصاعت خود، عنوان کرد: طرح های عام المنفعه و خیرخواهانه در راستای کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت توسط دانش آموزان بسیجی شهرستان جهرم در چند مرحله به اجرا در آمده است.

 

زارعی گفت: دانش آموزان جهرمی در راستای این اقدامات، با کمک به هم نوعان کم بضاعت و دستگیری از آنان با تهیه و توزیع لوازم التحریر، بسته های معیشتی و... قدمی هر چند کوچک در این امر خداپسندانه بر داشته اند.

کد خبر 1185209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha