موانع بر سر راه کارگاه های تولیدی و اشتغال زا برداشته شود

حجت الاسلام مدبر گفت: ایجاد کارگاه‌های تولیدی و اشتغال زا به نوعی عبادت است و باید موانع بر سر راه ایجاد چنین کارگاه‌هایی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (دوشنبه ۲۳ خرداد) در دیدار مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی جهرم گفت: متاسفانه در سال های اخیر در بخش کشاورزی نسبت به سایر بخش ها شاهد عقب ماندگی به خصوص در حوزه سرمایه گذاری هستیم ، به گونه ای که در نشست اخیر ائمه جمعه کشور با وزیر جهاد کشاورزی، وی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را تنها چهار درصد اعلام کرد که رقم ناچیزی است.

 

امام جمعه جهرم افزود: در دنیایی زندگی می کنیم که غذا به یکی از ابزارهای دیپلماسی تبدیل شده است و بعضا قدرت نظامی در برابر قدرت غذایی کوتاه می آید و لذا این باعث شده تا بعضی از کشورها به سمت اقتدار غذایی پیش روند.
 

وی بیان کرد: مسئله کشاورزی امری بسیار حیاتی است و در این زمینه شاهد اقدامات خوبی از طرف دولت از جمله در خصوص افزایش نرخ خرید تضمینی گندم بودیم و البته باید به خرید قراردادی نیز توجه ویژه ای شود چرا که بعضی کشورها تا ۹۰ درصد تولیدشان قراردادی است.

 

حجت الاسلام مدبر اظهار داشت: ایجاد کارگاه‌های تولیدی و اشتغال زا به نوعی عبادت است و باید موانع بر سر راه ایجاد چنین کارگاه‌هایی برداشته شود.

کد خبر 1185277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha