کلاس حفظ و تثبیت از سوی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود

کلاس حفظ و تثبیت تخصصی قرآن کریم به همراه آموزش تفسیر از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

 خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، کلاس حفظ و تثبیت تخصصی قرآن کریم به همراه آموزش تفسیر المیزان و تسنیم از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

 

مدرس این دوره که در ۱۲ جلسه برگزار می‌شود، کریمی‌نیا، حافظ قرآن کریم و دانشجوی مقطع دکتری رشته علوم قرآن و حدیث با سابقه تدریس کلاس‌های تخصصی حفظ و تثبیت است.

 

این دوره از دوشنبه، ۱۳ تیرماه در دو نوبت در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۱:۴۵ تا ۱۳:۱۵ و از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ به صورت تصویری در نرم‌افزار قرار برپا می‌شود.

 

تعیین زمان با توجه به سطح محفوظات از سوی مدرس دوره صورت می‌گیرد، کلاس بر مبنای روش‌های به‌روز حفظ قرآن، ارائه برنامه مجزا و متناسب با وقت و توان اشخاص و مناسب افراد پرمشغله و علاقه‌مند به حفظ قرآن برگزار می‌شود.

 

شرکت در این دوره برای عموم بانوان آزاد است و ۲۰ درصد نیز تخفیف شهریه برای دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در نظر گرفته شده است.

 

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند نام و نام خانوادگی و کلاس حفظ خود را تا تاریخ ۳۰ خردادماه به شماره ۳۰۰۰۸۵۶۹۰۷ ارسال کنند، در پایان گواهی معتبر از دانشگاه الزهرا(س) به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

کد خبر 1185281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha