اجرای جشن های دهه کرامت و اهدای هدیه به دختران عضو کانون امام حسن مجتبی (ع) همدان

احمدی، از اجرای برنامه های متنوع و شاد طی دهه کرامت با همت کانون و مسجد امام حسن مجتبی (ع) در همدان خبر داد و گفت: به دختران عضو کانون در روز میلاد حضرت معصومه (س) هدیه اهدا شد.

«پرستو احمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: دهه کرامت فرصتی ارزشمند در جهت ترویج مفاهیم و ارزش های دینی در بین نسل جوان  است و در این ایام باید به زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بیشتر توجه شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع)  با اشاره به اهمیت خانواده در دین اسلام و فرهنگ ایرانی افزود: از جمله مفاهیم عالی این دهه، محبت لطیف یک خواهر نسبت به مقام و منزلت معنوی برادرش است که می‌تواند برای خانواده‌های ما آموزنده باشد.

 

وی عنوان کرد: دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان اسلام است؛ زنانی که شانه به شانه مردان و حتی گاهی پیشروتر از مردان، دلیرانه در هشت سال دفاع مقدس و در در تاریخ انقلاب اسلامی بر آرمان ها و اعتقاد والای خود ایستادگی کردند.

 

وی با بیان اینکه کرامت به معنای دوری از پستی و فرومایگی است، گفت: دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه اطهار(ع) و تبیین فرهنگ قرآنی است.

 

احمدی بیان کرد: دهه کرامت فرصتی است برای همه دستگاه های اجرایی در حوزه فرهنگی و دینی که پیوند بین نسل‌ها را تقویت کرده و با توجه به جنگ نرم دشمنان به منزلت دختران و زنان و موضوع خانواده توجه بیشتری نشان دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: اجرای سرود سلام فرمانده، اهدای هدیه به دختران عضو کانون، برگزاری مسابقه و برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)  همراه با برنامه های متنوع و شاد در مسجد امام حسن مجتبی (ع) از برنامه های اجرای این دهه بود.

 

 

 

کد خبر 1185285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha