احداث چندین پارک بزرگ مقیاس در نقاط کمتر برخوردار زاهدان

شهردار زاهدان از احداث چندین پارک بزرگ مقیاس در نقاط کمتر برخوردار زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمدامیر براهویی شهردار زاهدان در آئین بهره برداری از پارکهای کودک و شورا گفت: با حمایتهای استانداری شاهد تحولات بسیار خوبی در عرصه های مختلف هستیم که اگر همکاری و مشارکت حداکثری مردم را در این مسیر داشته باشیم این اقدامات در سطوح گسترده تر و با ماندگاری بیشتری همراه خواهد بود.

وی ضرورت افزایش سرانه ی فضای سبز شهری را مورد تاکید قرار داد و گفت: احداث پارک کودک با مساحتی بالغ بر 25هزار مترمربع با داشتن امکانات بسیار خوب در یکی از نقاط کم¬برخوردار شهر در نوع خود یک اقدام تاثیر گذار در افزایش سرانه ی فضای سبز و ایجاد روحیه ی نشاط و سرزندگی در جامعه محسوب می شود.

وی از احداث چند پارک بزرگ در نقاط مختلف شهر خبر داد و افزود: به موازات احداث پارک کودک و پارک شورا که شاهد افتتاح آنها بودیم؛ احداث چند پارک بزرگ مقیاس دیگر نیز با اولویت نقاط کمتر برخوردار در دست اقدام است که انشاءالله با افتتاح آنها تحولات خوبی را در عرصه ی فضای سبز شهری شاهد خواهیم بود.

براهویی با تاکید بر ضرورت استفاده از پساب فاضلاب شهری در امر آبیاری فضای سبز گفت: پیگیر موضوع انتقال پساب فاضلاب شهری جهت تامین منابع آبی مورد نیاز هستیم که امیدواریم با حمایتهای استانداری این امر مهم به زودی محقق شود.

 

کد خبر 1185318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha