۲۱۰ تیم شاخصه های عفاف و حجاب اداره های استان را ارزیابی می کنند

رضایی گفت: ۲۱۰ تیم سه نفره آموزش دیده این ستاد بر روند اجرای شاخص‌های ابلاغی عفاف و حجاب اداره های این استان تا ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی رضایی» در جمع خبرنگاران گفت: ۲۱۰ تیم سه نفره آموزش دیده این ستاد بر روند اجرای شاخصهای ابلاغی عفاف و حجاب اداره های این استان تا ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب نظارت می‌کنند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ادامه داد: از این تعداد ۱۵۰ تیم در مشهد و بقیه در شهرستانهای خراسان رضوی هستند.

 

وی ادامه داد: طبق قانون و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ۳۲ دستگاه در خصوص عفاف و حجاب مسئولیت دارند که یکی از آنها ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و روند اجرای این قانون در سالهای گذشته مغفول مانده بود اما اکنون به حالت اجرا درآمده است.

 

رضایی گفت: وظیفه تیمهای سه نفره ستاد، نظارت بر پوشش کارمندان زن و مرد در اداره هاست که به سه روش خودارزیابی دستگاه‌ها، بازرسی محسوس و نامحسوس انجام می‌شود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی افزود: در صورت عدم رعایت مصوبات ابلاغی، تذکر شفاهی داده می‌شود که ظرف یک هفته باید اصلاح شود در غیر این صورت به مراجع و سلسله مراتب مرتبط منعکس خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: پیش از اجرای این طرح، مسایل مربوطه به همه دستگاهها منعکس شده تا مدیران آنها قبل از بازرسی ستاد امر به معروف، زیر مجموعه خود را بررسی کنند تا نیازی به تذکر نباشد.

کد خبر 1185354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha