آموزش مهارت های زندگی محور برنامه های غنی سازی اوقات فراغت باشد

سیاهکلی مرادی گفت: لازم است غنی سازی اوقات فراغت با محوریت آموزش مهارت های زندگی برنامه ریزی شود چراکه یادگیری مهارت های زندگی از ضرورت های لازم برای دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «نقی سیاهکلی مرادی» در جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزات که امروز (دوشنبه ۲۳ خرداد) در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات تابستانی و ایام اوقات فراغت دانش آموزان قرار داریم، برنامه ریزی مناسب برای این ایام ضروری است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: لازم است غنی سازی اوقات فراغت با محوریت آموزش مهارت های زندگی برنامه ریزی شود چراکه یادگیری مهارت های زندگی از ضرورت های لازم برای دانش آموزان است.

 

وی عنوان کرد: همچنین در بحث فضاهای مورد نیاز برای برنامه های اوقات فراغت این امکان وجود دارد که از فضاهای قابل استفاده و امکانات آموزش و پرورش برای غنی سازی اوقات فراغت در فصل تابستان استفاده شود.

 

سیاهکلی مرادی خاطر نشان کرد: ان شاالله با برنامه ریزی های دقیق دانش آموزان به بهترین شکل از برنامه های ایام اوقات فراغت بهره ببرند.

 

کد خبر 1185366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha