سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی کردستان منصوب شد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با صدور حکمی، طالب محمدی را به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، منوچهر مخدومی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان ظهر دوشنبه ۲۳ خرداد ماه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی کردستان، برنامه محوری را یکی از اولویت‌های کاری مدیران و مسئولان عرصه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: حرکت برنامه محور، باعث انسجام و ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی خواهد شد.

 

 

مخدومی بیان کرد: با توجه به حضور نیروهای توانمند در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی با مدیریت رنجیر که شاهد رشد زیادی در کارها بودیم،  اظهار امیدواری کرد که این رشد ادامه‌دار باشد.

 

 

وی ضمن اهداء لوح تقدیر از دکتر رنجبر  به عنوان همکاری پرتلاش، فعال و دغدغه‌مند در این حوزه نام برد و از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در دوران مدیریت ایشان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان ضمن تبریک به  آقای محمدی به عنوان رئیس جدید، خواستار تداوم و گسترش فعالیت‌های سازنده، با بهره‌مندی و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود بویژه همکاری و همدلی شد.

 

 

در این مراسم از خدمات ۳۵ ساله خلیل رنجبر رئیس سابق آموزش و پرورش استثنایی استان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند تجلیل و طالب محمدی به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی استان معرفی شد.

کد خبر 1185375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha