تأمین ودیعه مسکن و انتقال وسائل ۷۲ واحد مسکونی ناایمن در حصارک انجام شده است

فاضلی هریکندی با اعلام صدور حکم تخلیه ساختمان ها و واحدهای مسکونی در حصارک کرج گفت: تأمین ودیعه مسکن و انتقال ۷۲ واحد مسکونی ناایمن در حصارک انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» در جمع خبرنگاران در خصوص مشکلات ساختمانی ناایمن مسکونی در منطقه حصارک کرج گفت: دادگستری کل استان البرز نسبت به ساختمان های ناایمن اطراف گودبرداری حصارک ورود کرده است. 

 

مدیرکل دادگستری استان البرز افزود: تأمین ودیعه مسکن و هزینه اسباب کشی وسایل نقلیه برای ۷۲ واحد مسکومنی ناایمن در این منطقه انجام شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به ساخت و سازهای قانونی و ایمنی بیان کرد: ساختمانی که بدون پروانه احداث شده است یعنی شرایط ایمنی و رعایت اصول فنی برای آن ساختمان در نظر گرفته نشده است.

 

وی بیان کرد: ترک هایی که در منازل مسکونی این گودبرداری از سال گذشته ایجاد شده است نشان می دهد که از نظر ایمنی احتمال ریزش واحدهای مسکونی وجود دارد. 

 

مدیرکل دادگستری استان البرز خطارنشان کرد: از یک ماه قبل حکم تخلیه برای این واحدهای مسکونی صادر شده است ولی هنوز این اقدام به صورت جدی از طرف سکنه انجام نشده است.

 

 

کد خبر 1185385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha