راه‌اندازی قرارگاه عفاف و حجاب ادارات خوزستان

شهریاری از راه اندازی قرارگاه عفاف و حجاب ادارات خوزستان خبر داد و گفت: در این قرارگاه دستور العمل هایی طراحی شده که ادارات نسبت به سبک زندگی اداری باید از آن پیروی کنند تا بتوانیم زیست عفیفانه در ادارات را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «بهمن شهریاری» امروز (دوشنبه 23 خرداد) در نشست خبری که با اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه نقش بسیار مهمی در ترویج دو فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر ایفا می کند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان افزود: انقلاب اسلامی حرکتی را آغاز کرده که دنیای استکبار را نگران ساخته و در همین راستا دشمن اندیشکده های بسیاری را راه اندازی کرده و عمده هدف این اندیشکده ها خانواده و زن است.

 

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر بر همه واجب است اضافه کرد: این ستاد در راستای هدف والای خود وظیفه دارد که به 33 دستگاه اجرایی دولت در این زمینه نظارت و هشدار دهد، قطعا دستگاه های کم کار در این امر سازگاری با انقلاب اسلامی ندارند.

 

شهریاری از راه اندازی قرارگاه 21 تیر به منظور پیگیری موضوع عفاف و حجاب در ادارات خبر داد و اذعان کرد: در این قرارگاه دستور العمل هایی طراحی شده که ادارات نسبت به سبک زندگی اداری باید از آن پیروی کنند تا بتوانیم زیست عفیفانه در ادارات را شاهد باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد ادارات تراز انقلاب اسلامی هستیم ابراز کرد: در این طرح بازرسی های مختلفی انجام می شود، علاوه بر این ادارات باید دبیر و نماینده عفاف و حجاب خود را به این ستاد معرفی کنند تا پیگیری ها از آن طریق صورت گیرد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان تصریح کرد: اگر دستگاهی یا مدیر همکاری لازم را با این طرح نداشته باشد قطعا برابر با قانون با آن دستگاه برخورد خواهد شد و در این راه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

 

کد خبر 1185409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha