شناسایی۳۰ ساختمان در معرض خطر در شهر کرمان/ انتشار فراخوان عمومی برای معرفی ساختمان‌های ناایمن

شهردار کرمان بااعلام شناسایی ۳۰ ساختمان در معرض خطر گفت: فراخوان عمومی هم منتشر کردیم که شهروندان، ساختمان‌های ناایمن به لحاظ سازه‌ای و حریق را به ما اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری؛ رییس کمیسیون خدمات‌شهری، بهداشت و محیط زیست شورای شهر هشدار داد: اطراف بازار برخی از خانه‌ها و کاروان‌سراهای قدیمی به‌عنوان انبار مورد استفاده است که مملو از مواد آتش‌زا هستند و اگر اتفاقی بیفتد، فاجعه به بار می‌آید؛ لازم است آتش‌نشانی این مکان‌ها را شناسایی کند و اخطار داده شود.

 

 

 

شهردار کرمان نیز در این مورد بیان کرد: لیستی شامل 30 ساختمان در معرض خطر از جمله ساختمان‌هایی که از لحاظ ایمنی سازه‌ای مشکل دارند و ساختمان‌هایی که آتش‌نشانی براساس بالا بودن احتمال آتش‌سوزی در این ساختمان‌ها، آن‌ها را شناسایی کرده بوده، آماده است و مدیریت کار بر عهدۀ سازمان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل قرار گرفته است.

 

 

 

شعرباف ادامه داد: به مالکان ساختمان‌های این لیست و لیستی که نظام مهندسی از ساختمان‌های ناایمن به ما ارائه خواهد داد، اخطار صادر می‌کنیم و به دادستانی نیز ارسال می‌شود و دادستان، قاضی ویژه‌ای برای این موضوع گذاشته است.

 

 

 

وی یادآور شد: فراخوان عمومی هم منتشر کردیم که شهروندان، ساختمان‌های ناایمن به لحاظ سازه‌ای و حریق را به ما اعلام کنند و ما نیز به دادستانی گزارش خواهیم کرد.

کد خبر 1185439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha