مددجویان ندامتگاه های البرز با دریافت گواهینامه قرآنی از مرخصی تشویقی بهره مند می شوند

ملازاده با اعلام خبر ارائه گواهینامه قرآنی به مددجویان ندامتگاه های استان البرز گفت: مددجویان ندامتگاه در جریان دریافت خدمات فرهنگی، برپایی دوره های ترتیل، مسابقات قرآنی از گواهینامه و مرخصی تشویقی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « جواد ملازاده» در جمع خبرنگاران در خصوص اعلام امکان مرخصی تشویقی به مددجویانی که گواهینامه قرآنی دارند گفت: مددجویان ندامتگاه در جریان دریافت خدمات فرهنگی، برپایی دوره های ترتیل، مسابقات قرآنی از گواهینامه و مرخصی تشویقی بهره مند می شوند. 

 

رئیس اداره امورقرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: در استان البرز چهار ندامتگاه کشور قرار دارد و یکی از برنامه ریزی های فرهنگی استان در حوزه فرهنگی است.

 

وی با اشاره به مشارکت و دغدغه مندی نهادهای فرهنگی دیگر اعم از آموزش و پرورش، اوقاف و ... بیان کرد: مددجویان ندامتگاه ها از این خدمات فرهنگی در قالب مسابقات قرآنی بهره مند می شوند. 

 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: اعجاز آیات قرآن و نقش آفرینی این معجزه الهی در عرصه زندگی همواره مورد تأکید است انتظار می رود با اجرای این طرح بیش از پیش شاهد اصلاح مددجویان ندامتگاه ها باشیم. 

 

 

کد خبر 1185451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha