اجازه ندهیم فضای مجازی جولانگاه دشمنان شود

سردار ملکی با اشاره به فعالیت جزیره‌ای در حوزه فضای مجازی بر ضرورت تشکیل قرارگاه فضای مجازی تأکید کرد و گفت: باید با ارائه برنامه‌های مدون و تولیدات گسترده رسانه‌ای به ویژه با موضوع ایثار و شهادت ضد انقلاب را از جولان دادن در این فضا ناامید کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «عبدالله ملکی» امروز(۲۳خرداد)در اولین جلسه کارگروه فرهنگی قرارگاه تبیین دفاع مقدس و مقاومت در سال 1401 که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، تقویت جبهه انقلابی را در مقابله با جنگ شناختی، اقتصادی، ترکیبی و ... دشمنان ضروری دانست و اظهار کرد: برنامه‌های این قرارگاه با محوریت شعار سال «ما مقاوم» هستیم در حال برگزاری است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بر تبیین عملکرد نظام برای نسل امروز جامعه تأکید کرد گفت: مسئولین فرهنگی باید در این بخش اهتمام ویژه داشته باشند.

 

وی با اشاره به نقش نهاد‌های مختلف فرهنگی در پیشبرد اهداف قرارگاه تبیین دفاع مقدس و مقاومت افزود: مستند روایت ۲۵ یکی از اقدامات ارزشمند بود که صدا و سیمای مرکز مازندران تهیه و در حال پخش است.

 

سردار ملکی با بیان اینکه در حوزه تولید فیلم فاخر شهدای شاخص استان نظیر طوسی، بصیر و نوری عقب هستیم، بر ضرورت همکاری دستگاه‌های فرهنگی این حوزه تأکید کرد.

 

وی با بیان اینکه چاپ کتاب عملکردی ادارات استان که در دفاع مقدس نقش داشتند در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: کتاب نقش هلال احمر و بنیاد شهید استان در مرحله چاپ قرار دارد.

 

سردار ملکی از برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان مازندرانی در هفته دفاع مقدس خبر داد و تشکیل دفتر حفظ آثار دفاع مقدس در ادارات استان را از ضرورت‌ها دانست و گفت: در این راستا ادارات اهتمام لازم را داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در استان به صورت جزیره‌ای فعالیت می‌کند بر ضرورت تشکیل قرارگاه فضای مجازی تأکید کرد و گفت: باید با ارائه برنامه‌های مدون و تولیدات گسترده رسانه‌ای دشمنان و ضد انقلاب را از جولان دادن در این فضا ناامید کنیم.

کد خبر 1185462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha