دشمنان و بدخواهان چشم دیدن وحدت شیعه و سنی را ندارند

کلاگر گفت: دشمنان و بدخواهان دین و ارزش‌های الهی، دوست ندارند این وحدت را ببینند و با هر ترفند و نفاقی سعی در از بین بردن وحدت مسلمانان را دارند اما هیچگاه موفق نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «فاطمه کلاگر» امروز در نشست بصیرتی با حضور بانوان شاغل در حوزه بهداشت و درمان استان گلستان اظهارکرد: خداوند این توانمندی را در نوع بشر قرار داده است که به جایگاهی برسد که حتی فرشتگان الهی نیز به آن دسترسی ندارند.

 

استاد حوزه و کارشناس مسائل مذهبی گفت: پیامبر اکرم (ص) ۴۰ سال را به عنوان فردی امی و مانند همه انسان‌های دیگر بودند اما به مقام و مرتبتی رسید که از دسترس فرشتگان الهی نیز خارج بود.

 

وی افزود: ما مدعی هستیم که شیعه و سنی، همه امت پیامبر (ص) هستیم؛ رسول خدا (ص) اصول و ارزش‌هایی را برای مردم تعریف و تبیین کرده است که ما هم باید مطابق آنها عمل کنیم.

 

کلاگر ادامه داد: خداوند به واسطه حضور پیامبر (ص) دین را کامل و حجت را بر مردم تمام کرد و به نبوت خاتمه داد، بنابراین ما چنین شخصیتی را برای الگوبرداری داریم و باید از ایشان پیروی کنیم.

 

وی با بیان اینکه خدا، رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) محور وحدت هستند، اظهارکرد: نامگذاری هفته وحدت از سوی امام خمینی (ره) بهترین و زیباترین اقدام در راستای وحدت امت اسلامی است.هرچند بعد از ۴۳ سال هنوز برخی‌ها متوجه عمق و مفهوم این نامگذاری نشده‌اند.

 

این استاد حوزه و کارشناس مذهبی عنوان کرد: دشمنان و بدخواهان دین و ارزش‌های الهی، دوست ندارند این وحدت را ببینند و با هر ترفند و نفاقی سعی در از بین بردن وحدت مسلمانان را دارند اما هیچگاه موفق نخواهند شد چراکه خداوند، قرآن کریم، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) کانون و محورهای وحدت بین مسلمانان هستند.

 

کد خبر 1185463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha