برگزاری نشست مشورتی جوانان با امام جمعه شهرستان قدس با موضوع جهاد تبیین

نشست مشورتی جوانان با امام جمعه شهرستان قدس با موضوع جهاد تبیین برگزار شد و جوانان با ابعاد مختلف جهاد تبیین در این نشست آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس عصر امروز در نشست مشورتی جوانان که با موضوع جهاد تبیین در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به کتاب جهاد تبیین که گردآوری بیانات و سخنرانی‌‌های حضرت امام خامنه ای مدظله العالی می باشد، اظهار داشت: این کتاب دارای جامعیت در خصوص مفاهیم جهاد تبیین و عرصه ها، روش ها، متولیان و مخاطبان است که برای همگان تکلیف را مشخص نموده است.

 

وی در ادامه درخصوص مفهوم جهاد تبیین افزود: جهاد یعنی تلاش و کوشش هدفمند در راه خدا برای مقابله با دشمن و تبیین یعنی روشنگری و تفحص در راستای صحت سنجی و تشریح وضعیت.

 

امام جمعه شهرستان قدس بیان کرد: امروز جوانان و قشر کثیری از مردم در فضاهای مجازی از یک بستر حتی کوچک برخوردارند که باید نهایت استفاده را در راستای جهاد تبیین از این فضا ببرند و ضمن افشاگری و خنثی‌سازی نقشه های دشمن، موجب دلگرمی و امیدآفرینی سایرین در این میدان شوند.

 

حجت الاسلام جوکار  در پایان با اشاره به ثمرات و مضرات فضای مجازی بیان داشت: بی‌ثمر دانستن فعالیت برخی مسئولان یا نادیده گرفتن دستاورد‌های آن به وسیله تبلیغات در فضای مجازی نمونه بی انصافی است و مردم را نسبت به آینده‌ای که به تعبیر رهبری روشن و مشعشع است ناامید می کند. اینجاست که مفهوم جهاد تبیین جایگاه اصلی خود را پیدا می‌کند و برای هرکس به وسع و توانش بالاخص جوانان تبدیل به تکلیف و وظیفه‌ای مهم در عرصه اجتماع می‌شود.

کد خبر 1185465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha