جهاد تبیین  در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن است

کارآفرین دلگان گفت: جهاد تبیین انعکاس دهنده خدمات نظام در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «فاطمه عیسایی» در همایش بانوی نخبه سیستانی و بلوچستانی  بیان داشت:  بانوان بعد از انقلاب اسلامی به ارزشی واقعی و به دور از شعار های پوشالی دست یافتند نمونه‌اش هم همین برگزاری جشنواره با صرف هزینه ها و زمان جهت نمایش و پرورش توانمندی های بانوان استان سیستان و بلوچستان است که از مجریان این همایش بزرگ بالاخص معاونت فرهنگی سپاه قدس، کانون فرهنگی زنان استان که ان شالله تداوم این  برنامه اقتصادی که در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری  حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پیش می رود را خواستاریم.

 

عضو افتخاری کانون فرهنگی زنان بلوچ بیان داشت: امروز علاوه بر جهاد فرهنگی باید به جهاد اقتصادی نیز پرداخت کرد، البته جهاد تبیین که انعکاس خدمات نظام در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن می باشد.

 

فاطمه عیسایی به عنوان کارآفرین فعال فرهنگی و اجتماعی درخواست های بانوان و صنعتگران را فهرست وار بیان کرد: ایجاد بازار فروش از طریق برگزاری نمایشگاه های این چنینی که  بسیار عالی  برنامه ریزی شده، پرداخت تحصیل تسهیلات کم سود و حتی بلاعوض به بانوان فعال در این زمینه البته همراه با نظارت، با توجه به شعار سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین در برندسازی و کیفیت بخشی به محصولات یاریمان  نمایید.

 

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر بانوان صنعتگر روستایی هستند افزایش مراکز کانون زنان بلوچ استان را با توجه به اهمیت کار در امور بانوان را خواستاریم، لازم است و جا دارد از تلاش‌ها و مهمان‌نوازی های شبانه روزی مدیریت اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ زاهدان سرکار خانم خواجویی نژاد و کارکنان این مجموعه قدردانی نماییم.

 

کارآفرین دلگان یادآور شد: انشاالله در آینده ای نه چندان دور دیگر بانوان مشکلی نداشته باشند و شاهد درخشش بیشتر بانوان برای استانی  آباد باشیم.

کد خبر 1185508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha