ایمان راسخ، لازمه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است

به گفته حسنی، دشمن برای مقابله با فرهنگ اسلام ناب محمدی، با تمام توان و قوا وارد عمل شده و در این میان فقط با ایمان است که می‌توان در مقابل این حجم از تهاجم فرهنگی مقابله کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جلسه کمیته جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز فجر تا فجر که در محل تالار اندیشه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد، با تأکید بر هجمه نا برابر دشمن در عرصه فرهنگی و هنری بیان کرد: دشمن برای مقابله با فرهنگ اسلام ناب محمدی، با تمام توان و قوا وارد عمل شده و در این میان فقط با ایمان است که می‌توان در مقابل این حجم از تهاجم فرهنگی مقابله کرد.

 

امراله حسنی ضمن اشاره به وعده خداوند در جهت یاری مؤمنان افزود: خداوند متعال وعده داده کسانی که تقوا پیشه کنند برای آنها پیروزی قرار می‌دهیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به آیه سوم سوره بقره افزود: در این آیه به مهمترین مشخصه متقین اشاره شده و آن ایمان به غیب و اقامه نماز می باشد؛  لذا باید این جشنواره را هرچه باشکوه‌تر برگزار نماییم.

 

رئیس کمیته فرهنگی و هنری جشنواره فجر تا فجر نماز خاطر نشان کرد: باید تمام تلاش‌ها در راستای برگزاری عمومی این جشنواره صورت بگیرد و کارهایی در شأن نماز با محتوای غنی و جذاب به ویژه برای جوانان، نوجوانان و کودکان صورت گیرد.

 

حسنی در پایان هدف از برگزاری این جشنواره ها را کشف استعداد و تربیت نیروی انسانی بیان و تاکید کرد: یکی از اهداف ما تربیت نیروی‌های مستعد با سطح بندی مناسب می‌باشد.

کد خبر 1185521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha