کمپ گردشگری در سد سورال دهگلان ایجاد می‌شود

وطن دوست، از ایجاد کمپ گردشگری در سد سورال واقع در شهرستان دهگلان خبر داد گفت: این کمپ گردشگری به‌منظور افزایش امکانات رفاهی و خدمات‌دهی بهتر به گردشگران ورودی به این شهرستان احداث می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آرمان وطن‌دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان سه شنبه 23 خردادماه 1401 در جلسه‌ای که با حضور نماینده شرکت آب منطقه‌ای، محیط زیست، جهاد کشاورزی، منابع‌طبیعی و شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، گفت: با توجه به نیاز استان به توسعه و متنوع‌سازی جاذبه‌های گردشگری و به‌منظور معرفی مسیرهای جدید گردشگری، این کمپ در دهگلان ایجاد می‌شود.

 

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، اظهار کرد: برای مطالعات این کمپ گردشگری، از محل اعتبارات سال 1400 با همکاری فرمانداری شهرستان دهگلان از محل اعتبارات استانی و ملی، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

 

 

وی با بیان اینکه نسبت به انتخاب مشاور واجد شرایط اقدام شده است، افزود: این اداره‌کل با همکاری شرکت آب منطقه‌ای، محیط زیست، جهاد کشاورزی، منابع‌طبیعی و شرکت آب و فاضلاب استان در حال تدوین طرح مطالعاتی و تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری است.

 

 

وطن‌دوست، عنوان کرد: مطالعات ایجاد کمپینگ گردشگری سد سورال دهگلان در دو مرحله پیش‌بینی شده است که مرحله اول از محل اعتبارات دولتی احداث و مرحله دوم پس از فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در قالب مشارکت بخش خصوصی تکمیل می‌شود.

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، یادآور شد: این کمپ گردشگری به‌منظور افزایش امکانات رفاهی و خدمات‌دهی بهتر به گردشگران ورودی به این شهرستان احداث می‌شود.

کد خبر 1185523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha