اجرای ۳۰ برنامه شادیانه دهه کرامت توسط کانون قمر بنی هاشم(ع) کاغذی

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) از برگزاری بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت به همت این کانون در روستای کاغذی خبر داد.

«اسلام کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه کرامت، بیش از ۳۰ برنامه متنوع و باشکوه فرهنگی مذهبی از سوی کانون فرهنگی مسجد و هیئت قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی افزود: شادیانه خورشید خراسان یکی از مهم ترین برنامه های این کانون فرهنگی در این دهه بود که با اجرای برنامه های متنوع در حسینیه قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد.

کریمیان ادامه داد: فضاسازی و نصب بنرهای تبریک دهه کرامت، غبارروبی امامزاده و گلزار شهدای روستای کاغذی همزمان با آغاز دهه کرامت، اجرای مسابقات متنوع فرهنگی، حضور فعال دهه نودی های کانون در تجمع دانش آموزان دهه نودی در امامزاده سلطان صالح (ع) و اجرای سرود سلام فرمانده ، برپایی ایستگاه نقاشی برای بچه های مسجد و اجرای برنامه ویژه روز دختر از دیگر برنامه های این مناسبت بود.



مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی ادامه داد: همچنین در ایام ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) برنامه های همچون اجرای صلوات خاصه امام رضا(ع) با حضور بچه‌ها مسجد، معرفی کتاب بر مدار آفتاب به مناسبت ولادت باسعادت امام مهربانی ها ، دکلمه خوانی و شعرخوانی امام رضایی توسط نونهالان و نوجوانان مسجد اجرا شد.



کریمیان افزود: هدف مجموعه کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) در اجرای برنامه های امسال، بررسی مسائل روز جامعه با رویکرد سبک زندگی اسلامی و شعار خانواده پویا در پرتو نظام جمهوری اسلامی است، لذا برنامه هایی در حوزه خانواده و سبک زندگی در مناسبت های مختلف از سوی این کانون برنامه ریزی شده است که در دهه کرامت هم این برنامه ها ادامه داشت.



کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی از توابع شهرستان آران و بیدگل در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به همت جمعی از جوانان علاقه مند و فعال فرهنگی آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ به ثبت رسید. این کانون بیش از ۴۰۰ عضو فعال از نیروهای جوان و نوجوان روستا دارد.



روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در ۳۰ کیلومتری شرق این شهرستان واقع شده است.

کد خبر 1185552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha