اندیشمندان پاکستانی خواستار هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های استکبار جهانی شدند

اندیشمندان پاکستانی با ادای احترام به مقام شامخ امام خمینی(ره) و شهدای جبهه مقاومت، خواستار هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های استکبار جهانی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت بزرگداشت سی‌سومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، گردهمایی با حضور شخصیت‌های برجسته فرهنگی و دینی پاکستان از سوی نهضت بیداری امت مصطفی (ص) و حوزه علمیه عروةالوثقی در پارک «فاطمه جناح» اسلام‌آباد پایتخت این کشور برگزار شد.

شخصیت‌های پاکستانی، اندیشمندان دینی و چهره‌های سیاسی و فرهنگی این کشور و نیز احسان خزاعی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در این گردهمایی حضور یافتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی، رهبر نهضت بیداری امت مصطفی(ص) با قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و با یادآوری مراسم بزرگداشت هفته گذشته در شهر کراچی، گفت: امام خمینی(ره) معمار نظام نوین جمهوری اسلامی و منبع الهام برای ملت‌های مستضعف بودند که راه بیداری در برابر قدرت‌های استکباری را به ملت‌های آزادی‌خواه جهان از جمله جهان اسلام نشان دادند.

وی افزود: کشورهای مستقل جهان، بلاد اسلامی از جمله پاکستان مورد هجمه قدرت‌های خارجی از جمله آمریکا هستند که باید نسبت به این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

خزاعی، رایزن فرهنگی ایران در اسلام‌آباد نیز در سخنانی در این مراسم، از تلاش‌های نهضت بیداری امت مصطفی(ص) در راستای برجسته کردن اندیشه‌های امام خمینی(ره) و وحدت میان مذاهب اسلامی قدردانی کرد.

وی افزود: افکار و بینش سیاسی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران موجب تقویت وحدت مسلمین شد و ملت‌های اسلامی باید در برابر توطئه‌های دشمنان مشترک در یک جبهه قرار بگیرند.

اندیشمندان پاکستانی به مقام شامخ امام خمینی(ره) و شهدای جبهه مقاومت ادای احترام کردند و خواستار هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های استکبار جهانی شدند.

همچنین، وحدت و یکپارچگی را به عنوان یک اصل برای سربلندی مسلمانان جهان عنوان کردند.

کد خبر 1185559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha