آغاز عملیات عمرانی فاز دوم سرمایه گذاری درموقوفات لرستان

رضایی پور گفت: فاز دوم پروژه سرمایه گذاری در موقوفات استان با هدف تقویت تولیدی در دستور کار قرار گرفته است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به منظور احیای موقوفات و افزایش بهره وری آنها با رویکرد کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال در سطح استان، فاز دوم پروژه سرمایه گذاری درموقوفات لرستان کلید خورده است.

 

وی افزود: همزمان با خجسته ایام دهه کرامت و سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت علی بن موسی الرضا ع، عملیات اجرایی فاز دوم سرمایه گذاری در موقوفات استان آغاز شده است.

 

معاون بهره وری اوقاف و امور خیریه استان لرستان افزود: در این راستا تاکنون فاز دوم پروژه سرمایه گذاری گاوداری ۱۰۰ راسی موقوفات "جهان آباد" و "کربلایی علی" استان لرستان آغاز شده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین با خاکبرداری "سیلوی مرکزی" این پروژه، تحت نظارت دفتر فنی معاونت بهره وری اقتصادی، آغاز شده است.

 

رضایی پور ادامه داد: این پروژه، با دعوت از کارشناسان و متخصصان خبره و انجام مشاوره های فنی و تخصصی و بازدیدهای مختلف از مراکز مشابه در سطح کشور و اصلاح ابعاد و جانمایی برخی ساختمان ها و بناهای مورد نیاز، وارد فرآیند تهیه برآورد ریالی و تشریفات قانونی برگزاری مناقصه در بستر سامانه تدارکات الکترونیی دولت( ستاد) شد.

 

معاون بهره وری اوقاف و امور خیریه استان لرستان اظهار کرد: بعد از اتمام مهلت قانونی مقرر، پیمانکار پروژه، از بین شرکت های ذی صلاح متقاضی، انتخاب و قرارداد اجرایی منعقد شد.

کد خبر 1185630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha