فعالیت هیئت ووشو در ۳۷۵ شهرستان/تیم جوانان ووشو تشکیل می شود

صدیقی با بیان اینکه هیئت ووشو در ۳۷۵ شهرستان کشور فعالیت دارد، گفت: ووشو رشته جذاب و کم هزینه ای است و بحث اخلاقی را تحت نظر دارد و امیدواریم امسال برای اولین بار یک تیمی در بخش جوانان در لیگ کشور حضور یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «امیر صدیقی» صبح امروز (۲۴ خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بحث فرهنگی و توسعه همگانی ورزش را در دستور کار خود قرار داده ایم چرا که ورزش نقش سلامت محور دارد.

 

رئیس فدراسیون ووشو کشور در ادامه بیان کرد: توانستیم در دو حوزه توسعه ورزش رتبه اول را کسب کنیم و ورزش تنها چیزی است که در این دوران سخت به جامعه و جوانان کمک کند.

 

وی با اشاره به اینکه در 375 شهرستان هیئت ووشو فعال وجود دارد، افزود: بیش از 110 هزار ووشوکار به صورت رسمی ثبت شده اند و قریب به 200 هزار نفر ووشوکار به صورت غیررسمی در کشور داریم.

 

صدیقی عنوان داشت: تلاش می کنیم تا نیازهای جوانان و خانواده ها در زمینه بحث های فرهنگی برطرف کنیم و به دنبال این هستیم تا از مناطق کم برخوردار و محروم حمایت کنیم و شاهد راه اندازی این رشته ورزشی باشیم.

 

رئیس فدراسیون ووشو کشور با بیان اینکه به خراسان جنوبی چشم امید داریم، گفت: ووشو رشته جذاب و کم هزینه ای است و بحث اخلاقی را تحت نظر دارد و امیدواریم امسال برای اولین بار یک تیمی در بخش جوانان در لیگ کشور حضور یابد.

کد خبر 1185639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha